Dostawa i zwroty
Dostawa
Zamówiony towar przesyłany jest do Kupującego w zależności od wyboru formy przesyłki: Pocztą Polską lub firmą kurierską, a także w przypadku towarów wielkogabarytowych firmą spedycyjną. Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedającego o terminie wysyłki towaru po wpłynięciu na konto bankowe Sprzedającego zapłaty za zamówiony towar.
Zwroty
- Klient indywidualny ma prawo do zwrotu towaru przez 14 dni – termin ten liczy się od dnia .dostarczenia przesyłki. Towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może mieć śladów użytkowania .
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni na konto podane przez Kupującego
- Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
- W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu, należy natychmiastowo to zgłosić kurierowi lub osobie, która dostarczyła przesyłkę oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Warunkiem wymiany towaru na nowy jest sporządzenia przez kuriera – protokołu szkody.
- Produkty objęte gwarancją należy reklamować zgodnie z procedura gwarancyjna producenta.
- Wniosek zostanie rozpatrzony gdy będzie zawierać:
- nr zamówienia
- nr faktury VAT, paragon
- dane nabywcy
- przyczynę
- Formularz należy zeskanować i wysłać na adres mailowy [email protected]
- Towar wraz z formularzem należy skierować na adres: KREATYWNET Michał Jaźwiński
ul. Dobra 54/41, 00-312 Warszawa
Przed wysyłka towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub informacje na adres miałowy.
Sprzedający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku braku towaru w magazynie. Kupujący jest informowany o tym fakcie. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do podziału zamówienia na odrębne przesyłki. Opłata za przygotowanie i nadanie zostanie naliczona jednorazowo przy pierwszej części zamówienia.